Ljuskrona!


Idag kom ett oväntat paket med 2st ljuskronor för värmeljus. Vi köpte dem när vi var på mässan i våras och sen har de varit restade fram till nu så jag hade glömt bort dem!

Jag tycker att de passar till ett matrum där man vill ha lite mysiga middagar eller varför inte i vardagsrummet. Nu  på sommaren kan jag tänka mig att den skulle vara snygg ute på altanen nu när det börjar bli lite mörkare på kvällarna.






Det är 6st ljuskoppar på den och de är löstagbara så man kan göra lite som man vill.
Priset är 1398kr


Välkommen in!


Kommentarer
Postat av: Vanja.T

Jättevacker - vill ha!!!

2011-07-22 @ 09:53:48
Postat av: kajsa

Vet du om det går att köpa endast ljuskopparna?

Jag har en liknande ljuskrona men hittar ju aldrig några ljuskoppar till den som passar..

2011-08-06 @ 23:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0