Jeans på bordet




Hur läcker är inte denna ljusstake och brickor från
Cult Design? Illusionen av denimtyg är klockren.

Tänk att få göra en fin dukning med ljusstaken
som utgångspunkt.






Man skulle kunna sy tabletter att duka på av denimtyg.

Eller varför inte klippa loss bakfickorna från gamla
avlagda jeans i olika tvättningar?

Dessa fickor skulle man då kunns sticka in besticken och
servetterna i och lägga på tallrikarn.

Ett rött sidenband knutet kring dricksglaset skulle
vara en fin kompletterande detalj.

 




Jag får alltid massor av roliga idéer av att vistas i en
fin och inspirerande miljö som Blomster är.

I dag var inget undantag! Dessutom så vill jag
tacka alla trevliga kunder som gjorde att förmiddagen
gick i ett rasande tempo.

Och tack Liza för att jag fick hoppa in och jobba
lite, att sälja blommor är ju att sälja glädje.

För vem blir inte glad av en bukett blommor?

Hm... men innebär det att jag numera kan
titulera mig Glädjeflicka?!


/Therese - Sockenvägens Söta





Kommentarer
Postat av: Anonym

Yes Therese, Du är en GLÄDJEFLICKA alltid glad & positiv/Åsa

2011-07-27 @ 11:03:33
Postat av: Frida

Min stil precis! Får nog hålla koll på affären här som säljer sådana om hon får in!

2011-07-27 @ 17:59:51
URL: http://fridala.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0