Nyheter!

Nu börjar nyheterna komma in i butiken. Känns så kul när det kommer nåt nytt som man får packa upp och ställa fram.

Lägger upp några bilder på lite av det som kommit.



En stor mugg från Miljögården som man kan fylla med vårblommor, lite sten och ett ljus eller lördagsgodis, ja vad man vill helt enkelt.



Små söta änglar som man sätter på kanten, i två storlekar. Dessa kommer från Different Design.




Små kalendrar med klossar som man ändrar varje dag.




Hur söt är inte den här tavlan då? Tror jag måste hänga upp en hemma hos mig i sovrummet, perfekt ursäkt när man inte har städat :)


Nu hoppas jag att alla får en trevlig helg och att det blir liite varmare här hemma nu när det är Dorotea dagarna!

Kram


Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Kul med lite nyheter, ser även att ni har primulor hemma, attans att det är så förbenat kallt annars hade jag kikat förbi (är billös och tror inte blommorna klarar promenaden hem...) Trevlig helg!!! <3

2012-02-03 @ 12:42:19
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Nu får du uppdatera med de nya fina burkarna i vitt, samt göra ett alla hjärtans inlägg tycker jag :-D KRAAAAAM

2012-02-14 @ 10:39:38
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: julia

hej. äntligen har jag hittat en kalender med klossar som jag vill ha, tyvärr så bor jag i mariestad så nu är frågan, vad kosar den och är ni villiga att skicka den om jag betalar frakten?

Mvh Julia

2012-08-23 @ 19:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0