Till och med skräpet är fint




Varje gång jag är på Blomster så njuter jag verkligen
av att få vistas i en så vacker och inspirerande miljö!

För vet ni vad, till och med skräpet är fint! *ler*






När jag kastade ett getöga i soptunnan med
kompostavfall så hittade jag en ledsen begonia som
Liza kasserat då den var i allt för bedrövligt skick för
att säljas.

Men ännu fanns där kvar några enstaka vackra blommor!






Fram med ett fat och ett ljus som tidigare redan använts,
och vips fanns en färgmatschad dekoration som
skänkte lite stämning i butiken :-)

Tänk så trevligt om även mitt hushållsavfall vore
så här vackert och användbart...

Och från det ena till det andra,
både ljus och ljusfat/brickor hittar ni i alla
de färger och former i butiken!


Välkommen in!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0