Vi jobbar på...

Ursäkta den dåliga uppdateringen men vi har fått in en massa
vårnyheter som vi håller på att packa upp.

Förra veckan fick vi saker från bland annat Miljögården,
Cult och Ensi.

Lägger upp ett litet smakprov på det vi fått hem:



Romantisk anteckningbok 95kr



Tygpåse med monogram i vitt (lavendelpåse) 39kr



Cult summertime 45kr


Välkommen in och ta er en titt på alla
 vår/sommar nyheter!!!


Ps Nu börjar Bloggbutiken att fyllas på,
klicka er gäran in och se vad som finns i de olika
kategorierna! Ds





Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jag måste säga att jag verkligen gillar din blogg. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

2011-07-12 @ 14:37:14
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0