Det stämmer!




Mycket riktigt har de fullt uppBlomster!

I dag när jag kikade in så höll fina Kristina på att plantera
om blommor
för fullt, varvat med uppdateringar i
blogg butiken
, uppackning av nya varor samt glatt
hjälpa de kunder som kikade in.

Nyfiken som jag är kunde jag inte låta bli att kika
i några lådor som ännu inte packats upp
och hittade då bland annat denna
charmiga burk (finns i två storlekar).






Jag kan också meddela att det nu åter finns lyktor för
vaxkakor hemma för endast 49 kr, både i svart och vitt.






Vita kronor med krukor i två storlekar är en annan nyhet,
här ser ni den mindre varianten.






Romantiska askar i form av hjärtan
i olika storlekar hittar ni också i butiken.






Liksom massor av fint porslin från
 Presentverkstan
...

Bland annat kronor i tre storlekar,
krukor med änglar samt olika fina muggar!

(Muggarna fungerar utmärkt
även som krukor).






Och ni som suktar efter färg går inte heller lottlösa,
för nu finns ett färgsprakande sortiment hemma
med dessa härliga vattenkannor, hinkar, krukor m.m.






Detta är bara en bråkdel av alla nyheter...

mitt tips är att ni själva gör ett besök i butiken
och botaniserar bland alla nyheter!

Hälsar Therese - Sockenvägens Söta





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0