Blommor, blommor!

Solen skiner å det är riktigt härligt vårväder ute, idag på morgonen kom blombilen från Holland som vanligt och jag blev så glad när jag såg att det äntligen kommit pioner!
Varje vecka har nån ny blomma blivit "klar" hos odlarna så vi kan börja sälja dom, känns skönt att sommarblommorna är på väg. Då kan man göra fina blandade buketter med mycke färg som hör sommaren till tycker jag.


Pioner i en härligt mörklila färg. kostar 35kr /st






Här har jag gjort ett litet arrangemang med bara en ros och lite vitt och grönt. Ibland behövs det inte mer än så.

Nu väntar vi på att penseérna ska komma från Genbäcks, hoppas att dom kommer idag men Per var inte riktigt säker på att dom skulle hinna hit innan vi stängde.

Så fort dom kommer ska jag lägga ut bilder så ni får se va fint vi gjort utanför också, det blev riktigt bra tycker jag!

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0