Äntligen klar...

Nu har vi äntligen packat upp alla nya grejor som kommit.
Känns skönt att vi fått undan alla kartonger tills imorgon när alla blommor inför påsk kommer.
Lägger upp lite bilder på lite nyheter så återkommer jag imorgon med bilder på alla vårblommor som vi fått då.




Det var inte 2 storlekar på burkarna som gömde sig i kartongerna som vi trodde utan en vacker kopp och burken.
Koppen kostar 69kr och burken 159kr



Söt liten lykta 69kr




Trähjärta 69kr




& med texten Du och Jag! 89kr




Fåglar i metall. Liten 99kr, stor 129kr




Ljusstake som man kan ha både stående och hänga på vägg. 99kr


Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Den där muggen var ju bättre än en till burk tycker jag ;-) Tittar in senare i dag med lite lådor, korgar osv som jag hoppas få lite fina vårblommor i och en pratstund med dig <3 Ses! KRAM

2011-04-19 @ 09:12:28
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0