Vinter?!

God morgon!
Idag när man tittar ut genom fönstret kan man tro att det är vinter igen!

Det har snöat hela natten ocdh det är vitt på marken, kan säga att det inte var jättebra väglag hit imorse men jag mötte plogbilen så idag när jag åker hem är det säkert bättre.
Nog pratat om vädret, vi kan inte göra nåt åt det iallafall!

Igår hade vi en brudbukett till ett bröllop så jag lägger ut en bild så ni får se va fint Jenny gjorde.
Jenny kom hit och gjorde buketten medans jag passade hennes supersöta lilla Albin :)



Vi hoppas att brudparet fick en fin och rolig dag vädret till trotts!

Ha en fin dag!

Kram


Kommentarer
Postat av: Åsa

Oooo så härligt fina, även jag hade kallor som brudbukett när vi gifte oss, vackraste blommorna.

2012-05-05 @ 10:39:44
URL: http://mammasgullinge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0