Vår och skir grön(ska)

Ja nu städar vi bort julen för i år och börjar plocka fram vårfärgerna.
Känns jättebra att det börjar bli lite ljusare och nu när man får bort julen
 känns det luftigt och rent.

Lägger ut lite bilder så ni får se vad jag pysslat på med idag.







Kryssantemum anastasia, i fyrkantig vas med galler, lite grönt och ett hjärta.
Väldigt enkelt men otroligt hållbart!






Hjärta på tråd i kaffeglas från lots living, om man då lyckas döda blomman
har man ett fint glas kvar som man kan dricka kaffe ur!






Vita trähjärtan som jag bara knytit en rosett på,
perfekt att hänga i fönstret som dekoration.






Här ser ni hur jag lånat en idé från Therese,
pärlhyacint lökar och bara lite glaskross i en lykta från miljögården.


Nä nu ska jag fortsätta stöka på, hoppas ni får en bra kväll.

Kram




Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Planteringarna i Lotsliving muggarna var superfina!!! Kikar ev in och tigger kaffe senare i veckan <3 KRAM

2012-01-17 @ 22:02:52
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0