Kaos i butiken!

Här råder för tillfället ett mindre organiserat kaos! Under början av veckan har vi fått in 6 pallar med nya grejer och vi jobbar för fullt för att få ut allt i butiken!

Lägger upp några bilder så ni i alla fall får ett litet smakprov på det som kommit.








Lovar att det kommer mer bilder så fort jag fått lite ordning här.

Ni glömmer väl inte öppetkvällen imorgon Torsdag, vi kommer att ha en massa fina erbjudanden!

Nä nu ropar kartongerna på mig igen,,,, Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Vanja

Fiiint, syns i morgon kväll :)

2011-09-28 @ 13:38:09
Postat av: cajsa

Buren är underbar.Önskar att ni hade en webbshop,då skulle jag klicka hem den omedelbart.Vad är det för "märke" kanske jag kan hitta den i Ö-vik.

2011-10-09 @ 16:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0