Stor grävar´n!

I förra veckan fick jag en förfrågan om jag kunde fixa till en grävare till ett dop.
Självklart svarade jag ja!
Så i Fredagskväll stog jag där med min limpistol och fixade å trixade så det skulle bli som det såg ut inne i mitt huvud. Det var inte helt enkelt men jag är nöjd med resultatet och det är jätteroligt att göra sånt som man inte gör varje dag!
Hoppas att mottagaren blev nöjd.





Ny vecka och denna kommer att handla mest om gravdekorationer och ljus.

I helgen är det ju alla helgons helg och då ska vi hedra de som inte längre finns hos oss.

Vi laddar upp med kransar, hjärtan, dekorationer och massor av olika ljus.




Kommentarer
Postat av: Vanja.T

Sååå bra det blev!!!!!!!

2011-11-01 @ 09:53:04
Postat av: Anonym

Superfin!!! du är såå duktig

2011-11-01 @ 14:00:46
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Jätte fint! Du är så duktig <3 KRAM

2011-11-02 @ 09:08:04
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0