I dag sjunger änglarna!




Ja, i dag sjunger änglarna högt i kör!

De firar nämligen att Kristina ska gå
från fröken till fru idag.

Jag håller tummarna hårt, hårt för att
det ska vara uppehåll i regnandet då jag vet
att bröllopet planerats att hållas utomhus.

Men regn på bröllopsdagen sägs ju vara
ett BRA och LYCKOSAMT tecken ;-)

Och så kan jag även skvallra att Kristina
kommer att ha en riktigt vacker och
annorlunda brudbukett
(givetvis!).

Jag önskar, hoppas och tror att bröllopsdagen
kommer att bli precis så underbar och minnesvärd
som en sådan här dag ska vara!

Ett långt och lyckligt äktenskap önskar jag
Kristina och hennes man, med massor
av kärlek och skratt

Och en riktigt trevlig och kärleksfull helg
önskar jag alla er andra!



/ Therese



Ps. Ni är rätt många som kikar in här,
så i dag tycker jag att ni ska ta er tid att skriva
ner en liten grattis hälsning till Kristina, eller
kanske dela med er av ert bästa tips på hur man
får ett långt och lyckligt äktenskap så att Kristina
 har lite rolig läsning när hon väl kommer
 tillbaka från sin semester... Ds.




Kommentarer
Postat av: ansepanse

GRATTIS ♥

2011-08-06 @ 10:47:16
URL: http://kinaguld.blogg.se/
Postat av: Åsa

GRATTIS



Finfina änglar.

2011-08-06 @ 12:43:13
URL: http://mammasgullunge.blogg.se/
Postat av: helena

Grattis kristina

hoppas du ha en helt oförglömlig dag,

Kramar

2011-08-06 @ 13:19:33
Postat av: Linda Nordh

Grattis Kristina! Hoppas att din dag blev precis som du drömt om!

2011-08-07 @ 11:12:30
URL: http://lindaskrypin.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Jag kan meddela att under själva vigseln så var det uppehåll och allt var otroligt vackert :)

Bruden var galet vacker och brugummen stilig som få :)



GRATTIS än en gång Kristina och tack för att jag och min familj fick dela dennna underbara dag med dig <3

2011-08-07 @ 23:03:05
URL: http://jazzup.blogg.se/
Postat av: Vanja

G*R*A*T*T*I*S

2011-08-09 @ 06:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0