Hej igen!!


Då var jag tillbaka till vardagen och Blomster igen.
Känns helt ok att börja jobba när vi snart åker till Stockholm för årets mässa!

Årets tema är ”Cosy Minimalism"
 Den eviga skönheten i tidlösa naturmaterial.
Fokus är på en varm, bekväm och trivsam känsla.

Om det är nåt ni vill att vi ska ta hem till butiken får ni gärna komma förbi eller lämna en kommentar här så ska vi se vad vi kan göra. Vi tar tacksamt emot tips och ideér innan mässan.

Sen vill jag passa på att tacka för era fina kommentarer på min stora dag. Det värmer!

Lägger in några kort på buketten så ni får se va Jenny gjort. Kan säga att det var lite pirrigt för jag såg buketten bara en timme innan vigseln men den var ju helt perfekt!






Här ville lilleman hålla buketten!


Nu ska jag fortsätta packa upp blommor och försöka få lite koll på läget, känner mig lite ringrostig så här i början.

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Å vilken fin brudbukett. mvh Åsa

2011-08-16 @ 19:14:04
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Åhhhh man smälter ju totalt då man ser honom med buketten, gud vilket fint fotografi!!! Det får ni förstora upp tillsammans med en bröllopsbild på er :-D

2011-08-16 @ 22:17:53
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Linda

Stort Grattis till den nya frun! Oh vilken underbar bukett kristina! oh vilken charmig dräng du ha, Lik mamma upp i dan! Vi vill ju se hela brudparet på bild:-)

Hopps du hade en helt underbar bröllopsdag, just precis som du önskat dig!



kram Linda

2011-08-20 @ 10:35:16
Postat av: EuroFlorist blombud

Vilken fantastisk bukett, och fina bilder!



Varma hälsningar från EuroFlorist i Malmö

2011-08-23 @ 15:46:46
URL: http://www.euroflorist.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0