Superfina lyktor..

Nu har vi fått hem superfina lyktor. Tyvärr så har jag glömt kabeln till kameran så jag kan inte lägga ut nån bild just nu. Men så fort mitt minne inte sviker mig så ska jag lägga ut en bild. Dom ser lite gamla ut i ytan och mönstrat glas.

Sen har det ju verkligen blivit höst nu, så härligt orangea krukor har kommit. Superfint nu om man ska göra höstfint där hemma.

För er som gillar Disney har vi fått hem en disney serie, med mugg och sked, tallrik, krukor och underlägg.

Sen pågår det ju ommöblering på affären. Så vi väntar med spänning på att dom nya möblerna ska komma.. Kommer att bli superfint!

Sen måste jag också berätta om dom jättefina böckerna vi har fått hem. Det är små böcker som man själv fyller i, tex till min älskade, till min bror,syster, mamma eller pappa. När man fyllt i dom ger man bort dom i present. Dom är verkligen jättefina.

Och i morgon tisdag, kommer den vanliga Erica ljungen äntligen komma hem. Efterfrågan har varit stor så det har varit slut i Holland, men i morgon är vi lovade att den ska komma. Men sen tidigare har vi haft Calluna ljungen hemma, själv tycker jag att den är superfin.

Sen har vi en jätteduktig praktikant hos oss två dagar i veckan numera. Hon heter Emma och går första året på floristutbildningen i Östersund.


Ha en härligt dag ute i solen och njut av det fina höstvädret!


Kommentarer
Postat av: Emma

åh va roligt med en uppdatering, nu väntar vi bara på några bilder=)

2009-09-21 @ 20:07:50
URL: http://emmaochviktor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0