HOME och slutspurt!



Hjärta 29 kr och fat med texten There is no place like Home 159 kr


Jag har brickor och fat med dekorationer på många ställen
i mitt hem. Dels tycker jag det är vackert att
 gruppera/arrangera saker på dessa,
dels är det rasande praktiskt.

Ska man duka av eller på bordet behöver man endast
 lyfta brickan
, inte var sak för sig.

Har man barn så är det också praktiskt att
 snabbt kunna flytta undan sina dekorationer *ler*

Sätter man sina ljus på en bricka blir det dessutom
lite mer brandsäkert än om de stått direkt på
ett bord med en duk eller liknande.

Till sist, nu är vi inne på slutspurten i tävlingen
där ni ska utmana Kristina.

Jag tycker att uppslutningen varit dålig,
kom igen nu och ta med er en behållare av något
slag och utmana Kristina att göra ett fint arrangemang
med en eller flera snittblommor eller krukväxter!

Finurligaste utmanare
vinner ett
presentkort á 200 kr i butiken.

Trevlig helg!


/ Therese - Sockenvägens Söta






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0